Kizlar ben önlem amacli 13 haftada serklj yaptim şuan 17+5 haftaligm ve dunden beri karnm surkeli sertlesiyor sancm oluyor arada boyle oluyodu ama doktor norml diyodu ama dünden gecmedi uzaninca biseym yok bebk harekete ediyor ama asiri yanlarim agriyor kalkip yuruynce sag kasigima sanci giriyor afedrsiniz wc gitgmde bile zorlaniyorm baski oluyor bide 16 haftada en son gitgmde bebegm cok asgdydu dikis tutuyoms bebegimi simdi niye gitmedn hastneye boraya soruyosn diyecksinuz normlde boyle sancm olnca gidiyodm normo diyodu ve ayrica merkezede uzagm dünden durmadi diye endisnlndm serkljli olnlar hic böyle oldunuz mu yada olnca bir sorun mu vrdi