Adeninannesiii derinnguney aynıyız doğumu nasıl düşünüyorsun ve bebeği nasıl giydircez eylülde bir fikrin varmı ben hep uzun şeyler aldım napsam bilmiyorum
derinnguney Adeninannesiii Valla ben doğuramamaktan çok korkuyorum sezeryan istiyorum ama doktorumla hiç konuşmadık. Alışverişe de yeni başladım sayılır ilk zamanlar büyümesi hızlı olur diye çok bişey almadım ama aldıklarımda hep uzun. Kayınvalidem uzun giydir üşür diyor ama ben yine de içine kısa kollu zıbınlar aldım terlerse üstünü çıkartırız en azından.
derinnguney Fatoscecen Yok, hatta verdim ilk aylarımda çok bulantım vardı şimdi daha yeni hamile kaldığım kiloma döndüm sırt üstü yatarken sırtım ağrıyo yana dönük yatmaya çalışıyorum uyandığımda hep uyuşmuş olarak uyanıyorum ☺️ Buna da şükür 🙏🏻