Bende senin haftalarındayken doktoruma sormuştum bebeğin yerleştiğini rahmimin gerildiğini söylemişti bu yüzden kasık ağrıları normal demişti hâlâ kasık ve karın ağrım var doktor normal diyo korkma canm kanaman ve şiddetli ağrın olmadıkça bir şey olmaz inşallah