Dün nişanım geldi iki keredir oluyor acile gittik nstye bağlandım 40 geçmişti sancı pek ağrın yok çok olursa gel dedi ultrasonla baktı fakat bebeğin haftası 37+1 çıktı ve ben bugün 39+5 oldum yarında kendi doktoruma gidicem böyle bı durumda bebekde gelişim geriliği olurmu bide bende idrar yolu enfeksiyonu var onun tetikleme ihtimali var mı