Powergirls Nurten2610 aynen de aman olursa olur bunalima girip ağlayıp zırlıyorum sonra her gün takmayacam 😄
nurellmas7 Tgcehalil femaranın fiyatını bilmiyorum onu eşim almıştı İğne ve fitili ben almıştım onlar 230 tutmuştu
Tgcehalil nurellmas7 benimde 2 senedir bebeğim olmuyor 1 kaybim var ama doktorlar hiç biseyiniz yok diyolar yani böyle bı tedavide onermiyolar acaba ben söylesem bı denesek olur mu
nurellmas7 Tgcehalil sen doktora konusunu aç bence hayır demez sonuçta 2 sene olmuş sorun yoksa sende de eşinde de, tedavi değerlendirilmeli
Tgcehalil nurellmas7 çok teşekkür ederim rabbim gönlüne göre versin inşallah seninde kucağını doldursun rabbim 🤗❤️
nurellmas7 Tgcehalil ne demek canım benim amin rabbim seninde kucağını doldursun hayırlı sağlıklı evlat nasip etsin💜