pennylane bende şimdi kız kardeşimle konuştum, klima videosu attı 🤣🤣adana yanmaya başladı, 20 gün sonra bende ordayım bebeğim de var üstelik, yapman gereken klimayı düşük derecede açık tutmak canım, odayı bebeğin rahat olacağı ideal ısıya getir hep öyle kalsın yapacak bişey yok, yoksa sıcakta bebek mahfolur ve ishal felan olur..