Meryemcansever emzirmezsen gelmez ki hemen mama vermeseydin keske emzirdikçe çıkar çünkü iki saatte bir sütün olmasa bile emziren lazım ilk bebeğim de tecrübe ettim geceleri kalkıp emzirmen lazım bir ay sabret sonra düzene giriyor önünde arkanda işlerine yardım edecek biri varsa iyi odaklanabilirsin 15 dk Birini 15 diğer göğsünü muhakak iki saatte bir emzir helal sertifikalı maltlar var ondan iç sabah akşam birde boza bol suyla göce çorbası siyez bulgur keşkek bunları günde muhakak bir kere kullan ben ilkde baş ettim ağlaya ağlaya çıkarttım o sütü elhamdülillah şimdi 3. Geliyor