N0606 Ne kadar yersiz bir yorum. Kadının belli ki canı yanıyor, bırak acıdan kafayı yesin ne demek ya. Siz aynı şeyi yaşasanız insanlar size ne haliniz varsa gör dese demek ki zorunuza gitmeyecek. Herkesin acı eşiği, sabrı, metaneti bir olmuyor. Sizin bir yeriniz ağrır bozuntuya vermezsiniz, kiminin tırnağı kırılır dünyayı sallar. Yeni doğum yapmış belli ki zor geçiyor, kendisi acı çekmek ister mi herkesten çok istiyordur iyi olmayı emin olun.