Ya hanımlar geçen doktorum her zaman ki gibi net göremedi de bebeği, 13+3üm bu arada . birdaha ki sefere çok su içip gel dedi, normalde ultrasonlarda biliyorum sıkışık gidilmesi gerekiyor ama gebelik ultrasonunda hiç duymamıştım, böyle bişey biliyor muydunuz ? Bugün bol su içip gidicem bakalım.