Merhabalar, 40 gün önce kan verdiğimde kansızlık başlangıcı vardı , kan düşük çıkmıştı.Dün kan verdim kanım normale dönmüş. Normalde hap verdi doktor çok kötüydü icemedim. Bu yüzden her gün roka , tere , pekmez , et ağırlıklı beslendim. 5 gündür suya katılan toz demir ilacı içiyorum ve yükselmiş şok oldum. 1 aydir tere rokayi düzenli ama pekmezi arada yiyordum meğer fayda etmiş. Size de faydası olur diye belki postu açtım 🧡