Tusero 33+4 haftalığım kontrole gittiğimde doktorum bir sonraki muayeneyi bir ay sonrasına attı doğumla ilgili konuşmadı sezaryen mi normal mi istiyorum onu bile sormadı kafam çok karışık huzursuzum 😒
DlrOzn Tusero 32 haftadan sonra iki haftada bir çağırıyor 35ten sonrada haftada bir çağırıyor neden böyle demiş ki
dml33 Tusero 1 ay çok geçms 2 hafta demisti bana 32de bn 3 hafta sonra gitmistm sonrası haftalık çağırdı her hafta gidiyorm şuan haftaya doğum olck sız kendiniz 2 hafta sonra gidin bnce
Tusero dml33 benimde 32 de gitmem gerekiyordu gidemedim bir hafta sarktı. Acaba o yüzden mi böyle bir tavır sergiledi emin değilim
dml33 Tusero yok ya tavir sergilenck bisi deil ki bana sormadi bile mesela niye gelmedn diye hastaydm gitmek istemedm mesela bn bazen 2 haftada gittim.bazen 3 bazen 1 ayda aylık gelsn yeter dediği aylarda bile
Tusero dml33 yani mantıklı olanda o ama neden böyle dedi bir ay sonrasına attı bilmiyorum ne yapmam gerek onu da bilmiyorum
dml33 Tusero kendin git 2 hafta sonra bakamam dicek hali yok ya son haftalar önemli sonuçta suyu azalabilio insan korkuyo
dml33 Tusero kendin git 2 hafta sonra bakamam dicek hali yok ya son haftalar önemli sonuçta suyu azalabilio insan korkuyo
Hakiko Bir sorun yoktur o yüzden bir ay sonraya vermiştir randevunuzu. Siz yine de farklı bi ağrı sancı su gelmesi gibi bir durumda acile gidersiniz doktorunuza haber ederek