Merhabalar , reglimin tam günü . Dün rahatsızlandim ve acilde igne yapacaklardı. Gebelik planladığımı ona gore igne secmelerini soyledim. Kadin doguma yönlendirdi ve beta hcgye bakildi . DEĞER : 329.09 cikmis . Suan hastaneye sonucu almaya gidemiyorum . Merak ettim bilen var mı bu ne anlama geliyor ?