mucizemsi11 Dün 32 ye girdim arkadaşlar 1800 geldi bebek sizce iyi mi kilo aldırmak İÇİN ne yapmam lazım ben en az 1900 olur diyordum ama 1800 ü duyunca şaşırdım açıkçası
Begumergun mucizemsi11 önemli olan doktorun ne dediği hem bu zamanlarda belli olmuyor 32den sonra daha hızlı kilo alıyor benim ki 1 haftada 400 gr almıştı
Merveikratanem mucizemsi11 hiç korkma kuzum ben 33 haftalik doğum yaptim bebegim 1780 gramda doğdu saglikli olsun yeter kiloya takılmayın
Melismelis mucizemsi11 lifli gıdalar ve proteinler bebeğe kilo aldırır canım tavsiyem doğuma kadar hamuş işi makarna pirinç tarzı değil et tavuk salata muz müsli peynir tarzı beslen bu gıdalar veveğe kilo aldırıyor. Bebeğin kilosu alt sınırda o cihazlar + - 200 olarak ölçüyor. Beslenmene ve enfeksiyon olmamaya dikkat edersen çok çabuk kilo alır
mucizemsi11 Begumergun Gerçekten mi bende korktum ya bide şekerim hafif yüksek çıkmştı diyet önermişti o yüzden de kendimi çok mu kısıtladım acaba
Begumergun mucizemsi11 hiç korkma canım kilo alarak düşük değil zaten bi daha ki kontrole gittiğin zaman daha iyi olur. Kaşar peyniri , muz, kuru yemiş ye onlarda bebişlere kilo aldırıyor
mucizemsi11 Melismelis hamur işiyle aram hiç yok nerdeyse ekmek çok az tüketiyorum bu hafta biraz aksattım galiba sağlıklı beslenmeyi o yüzden olabilir dediklerini dikkate alacağım inşallah düzelir
Karali mucizemsi11 bende 31 haftalik muaneye gittim kilosu ayni 1800 dedi doktor gelisimi iyimi dedim normal hiçbi sıkinti yok dedi hicte kafaya takmadim sonucta bu son aylarda kilo aliyo diye biliyorum insaallah 3 kiloyu bulursa benim icin yeterli sonucta normal dogum olcak😕
altintaslar Dün 32+3’tük, kontrolümüz vardı 2556 gram olmuşuz. 3 hafta önde gözüküyor. Yiyorum kaşar ve muz kesinlikle kilo aldırıyor, pekmez, bal, peynir vs. sağlıksız beslendiğim de çok oldu maalesef.
Gulibikkk Haftadayım bebeğim 1624 gram. Doktor haftasıyla uyumlu bir sorun yok dedi. Şimdi sizlerin yazdıklarını görünce endişelendim. 🥺
Melismelis Gulibikkk endişenme o haftada ortalama 1700 olması lazım zaten doğru yani tosuncuk doğurmayacaksın 😂 kızsa zaten normal sağlığı yerinde olsun da benşm kızım 2700 doğdu 1. Ay muayenesinde 4 kilo çıkmıştı sağlıklı beslenmeyi ihmal etme yenidoğanlar çok güçlüler gerçekten inanamazsın.
derinnguney Gulibikkk yaa gerçekten mi hayırlı olsun güle güle büyütün bebeğinizi. Nasıl kilo aldınız ben kusana kadar yiyorum ama çok zorlanıyorum.