Nrcn61 cd resim vermesi lazım tabikide ben sadece yuzunu cekmeye ugrasmadı sandım tabikide hevesleniyoruz bende pazartesi gidicem heyecanlanıyorum ben su anlamda dedim bebegi iyi incelediyse önemlisi o inşallah onu becere bilmiştir yoksa zaten sana cd resim vermemiş ozaman şikayet et tekrar bakıcak yok öle essek yuku para alıyorlar haklısın tabi