Onkd61_61-61 Kızlar benim birinci doğumum sezeryan oldu ve aradan 4 yıl geçti şuan gebeyim ikincide sezeryan olurmuyum varmı benim gibi aradan 4 yıl geçip sezeryan olan normal doğum istemiyorum çünkü
hunilimom Onkd61_61-61 sen normall istemediğin sürece tabiki sezeryan olursun 4 yıl da olsa fark etmiyor
-Eflatun- Onkd61_61-61 sezeryan yaparlar zaten direk normal için kendin istiyorsun ve bu bir risk kaldiki zaten her Dr kabul etmiyor özellikle ssvd yapan doktorlarla görüşüyor gebeler özellikle arıyorlar onları sorun olmaz ama siz direk sezeyan yaparlar