mrvsrcn Kızlar yardım edin bat 7 Haziran internetten erken gebelik testi aldım daha çok var ama hiç bu testten yapmadım bi yapayım dedim silik çizgi görüyorum nasıl resim atcam buraya yardım edin nolur
benimmdunyamm mrvsrcn Googleye gir img yükle yaz orada fotoyu yükle aşağıdaki linki kopyala buraya yapıştır
Tulaysavas1995 mrvsrcn bende 4 gün kala yaptım belirgin şekilde çift çizgi çıktı inşAllah ikimizinde vardır
1prenses2prensyenigebe mrvsrcn evet belli ince bir çizgi kan verip netleştirin tahminimce bir süre 2 günde 1 kan verip değerlerinizi kontrol ederler umarım gönlünce olur herşey
Mihrimahvuslat mrvsrcn işte bu beeee 😁😁😁😁 çok sevindim canım benim sağ salim kucağına alırsın inşallah 🤲🏻
ozgeozcan mrvsrcn teste de baktım çizgiyi fark ettim bende erken fark etmiştim kan verin de emin olun acilde bakıyorlar hem bi saat içinde çıkıyor sonuç hayırlı olur inşallah
Seyhan35 mrvsrcn tebrik ederim🤲🏻 Benimde bat 9 mayıs. 4 haziran regl günüm. Belirtileriniz var mıydı acaba merak etttim
Mihrimahvuslat mrvsrcn ben gördüm canım görmemek için kör olmak lazım 🙈😅emin olmak istiyorum dersen de bir tane kaset testte yap onlarda kesin sonuç verir
mrvsrcn Nnanaa ise gitmek icin kalktım testi yaptım kenara koydum dişimi fırçaladım elimi yüzümü yıkadım lenslerimi taktım aldım elime böyle
Tusami mrvsrcn bu test ilk 10dk içinde benimde çıktı bu ay, hamileydim. Var gözüküyor, inşallah sağlıkla ilerler, benimki kimyasal oldu maalesef. Ama böyleydi testim hatta bir tık daha silikti , hayırlı olsun 🌸💖
Nnanaa mrvsrcn çizgi varsa umuttta vardır. 🌼 umarım bebeğiniz sizinledir. İsterseniz bir kan verin. Beta hcg önce kana sonra idrara geçiyor. Testtebi hata yoksa zaten kanda çıkar artık mantıken. Güzel haberlerinizi bekliyoruzz 🌼🌼
mrvsrcn ozgeozcan evet bir hafta kala hiç umudum yoktu ama çıktı galiba insallah sağlıklıdır benimledir 🤲🏻
Mihrimahvuslat mrvsrcn o daha iyi hayırlı haberlerle inşallah çok sevindim adına konuşmuştuk zaten seninle kendim arkadaşım yada bir tanıdığım gibi çok mutlu oldum ☺️