Nebyaa tazebiranne_hg04 Deletedmon00881 Whitewomen Peki kizlar hangi marka kullaniyorsunux veya onerebileceginiz marka var mi fiyat performans urunu olsa yeterli uygun bisey ariyorum
SutlacimiYedimmiBen Nebyaa bnmki milkway markasi tek göğüs pompali hız kademeli 4 yil once almistim ilk çocuğumda ikincidede kullandım ilk aylar
SutlacimiYedimmiBen Nebyaa eleltrkli manual de benim canim acıyordu ama eleltriklide bebek emiyormuş gibi hissediyorsun ve de kademeleri var çekme hızını ayarlayabiliyorsun
Tazeanne0134 Nebyaa valla canım Lansinoh 2li kullanıyorum oğlumda çok kullanma şansım olmadı ama şimdi 11 günlük bi kızım var sarılığı olduğu için sütümü günde en az 3 kere sağıp veriyorum acıtmıyor ben memnunum yani