kubradogann Hanımlar doğum belirtilerini çok merak ediyorum bende 30 haftalık oldum tam sizde doğum nasıl başladı normal mi yaptınız dogumunuzu🥰
Greyfurt kubradogann normal doğum yapacakken acil sezaryene alındım benim öyle suyum nişanım gelmedi hafif hafif karın ağrısı gibi oldu
kubradogann Greyfurt ya benim de 40 dakikadır kasık ağrım var sanki adet görecekmişim gibi ama daha 30+0 haftalık hamileyim normal mi diye düşünüyorum
Serap2602 kubradogann ben de 31 haftalık hamileyim benim de 1 haftadır adet olacak gibi sancılarım bel ağrım var. Doktor bu haftalarda normal olduğunu ağrıların artacağını söyledi ama yine de bir görünün doktora içiniz rahat etsin.