Polenpolen52 ama uyumak zorundasın canım senin de vücudunun dinlenmesi lazım süt üretimi için uyku olması lazım bende ilk etapta geceleri 2 saatte bir kalkıyordum eşimi ise gonderdikten sonra uyuyordum 1 saat ve mutlaka kızımla beraber bir uyku yapıyordum özellikle sabah 7-8 gibi kalkar 10 gibi yatardı zor oluyor gündüz uyumak ama gözüme tülbent felan kapatıp uyuyordm inan daha dirençli oluyorsun Allah korusun direncin düşerse hem sana hem bebeğe kim bakicak yanında kimse yok mu? Bebiş uyanıkken o baksa bı saat felan bazen akşamları eşim işten gelince emzirip ona veriyordum uyuyordum