37+4 üz bugün itibariyle. Kızlar saat 04.30 gibi kalktım , uyuyamadım sonrasında. Otur kalk derken bir ıslaklık hissettim. İşaret parmağı ucu kadar şeffaf , hafif sarımsı bir yapışkan sıvı. Dün düzensiz sancılarım vardı. Başka bir postta da yazmıştım aslında doktor kontrolünü. dünkü kontrolümden sonra doktor , bu günden sonra olmasını bekleyebilirsin demişti. Ama ilk oğlumda tıkaç ebenin uyarısıyla gelmişti. O da aynı kıvamda ve kanlı sümüksü bir yapıdaydı. Nedir bu valla çözemedim. Nişan mıdır sizce?