Hazal1301 Kızlar 38+2 yim dün geceden başlayan adet sancısı gibi agrım bar bazen saplanıyor ama basen normal ama sadece adet sancısı olur ya öyle başka da hiçbirşey yok sizce neden ne yapmalıyım
bebemibeklrken Hazal1301 doğum artk kapıda bende 38 . Haftadayim bendede adet olcakmis gbi agrilar oluyo bi sure snra dinlenince falan geçiyo eger gecmezse bebek geliyo demektir zaten
Hazal1301 bebemibeklrken aslında benim de oluyordu ama dün geceden beri aynı geçmeyen bir agrı var beş dakikanın içinde birkaç saniye şiddetleniyor sonra yüne sızı ve agrı var