Neblem Kizlar Ben 5 haftalik hamileyim gunde 1-2 limon tuzlayip iyiyorum ve cok aci seviyorum aci biber tursusu suyunu iciyorum 🙄 aci ve limon yeme sakincalimi
Necla06 Neblem limon ve tuz=tansiyon ve ödem demek 😑 acı hakkında bi bilgim yok kendim tüketmiyorum ama limon ve tuz ilerleyen zamanlarda aşırı derecede ödeme ve tansiyon şikayetlerine sebebiyet verebilir.
Sinem03 Limon fazla yenildiği taktirde düşük yapıyor diye biliyorum dikkat edin genede çok yemeyin.Midene dokunmuyorsa acı yiyebilirsin 13 haftalığım acısız yemek yiyemiyorum o derece🤣
mcmd Okurken bile ağzım sulandı😅😂😂 ben de aynıyım😁 Henüz bir zararını görmedim, umarım hiç zararı yoktur sonuçta doğal besinler
Elcnerdgn İlk 3ay deli gibi limon yedim midemi rahatlattı ve hiç bi sorun olmadı limonun zararlı olduğunu ilk defa duydum🤭