Rumeysaaa1 Bende orda doğum yapmayı düşünüyorum baya merak içindeyim şuan normal seyrediyoruz pek bir bilgim yok benim de üste kalsın diye yazıyorum bilenler bize bilgi verir inşallah. Doğumlar nasıl oluyor odalar nasıl doktorlar hemşireler ebeler çok merak ediyorum. Ayrıca benim kimsem yok burda eşimden başka acaba doğumdan sonra yanımda eşim kalabiliyor mu? Bilenler bizi aydınlatır inşallah.