Aykizzz Merhaba, şu ayak yanmasına ne yapabiliriz ? Geceleri deli oluyorum. Gebelik şekeri çıktı, insaulin kullanıyorum. Ama yetti canıma bu yanmalar.gozume uyku girmiyor halbuki inanılmaz uykum var. 37 haftalık hamileyim, bebeğim doğunca geçer dimi?
Elenafra Aykizzz tek ayaklarım yansa ateşler basıyor çare bulamıyorum , doktoruma dedim normal dedi , son 6 günüm doğuma , doğumdan sonra hemen geçer umarım
Blossoomm Aykizzz ya ben bekarken de ayaklarım çok sıcaklanırdı şimdi 17 haftalık hamileyim yeni başladı yanıyor resmen geceleri ama çok ayakta kalmaya bağlıyorum hamilelikte bu aylarda oluyor mu yanma gıkrım yok siz kaç hftalık oldunuz Allah yardımcımız olsun çok kötü o yanma 🌶🌬
Laylaycizi_96 Aykizzz üşütürsün canım yapma öyle ben hemen üsütüyorum ama corap giyemem mümkün degil hormonlar tavan yapıyor o yüzden yanmalar hepimiz aynıyız 😣
Aykizzz Laylaycizi_96 ne yapmalıyım bilmiyorum ki, inanın artık psikolojim bile dalgalanmaya başladı 😟
Aykizzz Blossoomm vücutta kan birikmeye başlayınca, o yapıyor demişti doktorum. Birde gebelik şekeri çıktı bende. Büyük ihtimalle onun da etkisi var. Sizde şeker ölçümünüzü felan yaptırın mutlaka. Çözümü yok galiba bu ayak yanmasının 😏 36+6 yim bugün
Damlatuurgut Aykizzz doktorum östrojen hormonu arttığı için bu şekilde oluyor, doğumdan sonra çok üşürsün dedi.🙄
Aykizzz [silindi] yapmaz mıyım 😞 yatağın yanında bir leğen su duruyordu bir ara. Beni kesmiyor o 😞 teşekkür ederim ♥️
Sumiire Aykizzz karlara yalın ayak bastıgımı hatırlıyorum bu yanmalar yuzune doğumdan sonra geçiyo merak etme eşin insaflı biriyle ayaklarını sıktır ben öyle rahatlıyodum
Aykizzz Sumiire ayyy, hadi inşaallah. Daha gece dedim, inşallah doğumdan sonra geçer diye. Sağ olsun eşim her dediğimi yapar, ayak masajı ise yariyorsa, yeni mesgalemiz hayırlı olsun 🥲😂