Mkdds CerenErenAnkarali canim suan bulantinin en yogun zamanlari 12. Haftaya kadar rahatlarsin ben 9+5 haftaligim ilaca birz daha iyiyim 🤗
Sonay CerenErenAnkarali ben şuan 21+3 günlüğüm 19 haftada azaldı şuan gecti gibi sadece et yiyemiyorum hala onun dışında çok şükür iyim berbat bişey umarım senin daha fazla sürmez 😔
Asellim CerenErenAnkarali genelde 4aya kadar sürer bende çok çektim 3buçuk ayımda biraz rahatladım 4te bitti
BraAkkavak Ben 15 haftalıgım ama hiç geçmedi hatta daha da artı kişiden kişiye degişiyo bu bulantılar
melike0710 benim de 6. haftada başladı bulantım tek kelimeyle KORKUNÇTU🙈 şuan 10+6 yım ve baya bi azaldı 💕 inşallah senin de uzun sürmez canım
MARVOL Herkeste farklı arkadaşlar kimilerin sonuna kadar devam eden bulantıları var, bu durum bünye ile alakalı.. benim de 6 haftada başladı 14 tamamen geçmiş oldu.. hepinize geçmiş olsun..
Kmelikem O haftalarını çok zor geçirmiş 9 kilo vermiş biri olarak 12+0 ım biraz azaldı ama hala devam ediyor 😏😕
Sonay CerenErenAnkarali bide şuda dikkatimi çekti hep boş söylenti diye takmazdım ama bebek heraketlenince gecer derler benim öyle oldu gercekten 19 haftada bebeğimi tamamen hissettiğim de azaldı ve geciyo çok şükür ama çok ağır serum yicek derecede olanlar zor atlatıyo hafif olanlar ise 3 aydan itibaren kesiliyor . Ikinci gebeliğim tecrübeliyim biraz ☺
Arya92 12yi bekledim gecmedi 13bekledim gecmedi suan 14+3 um ama gecmedi. Ben 16yi bekliyorum simdi de. Kisiden kisiye degisiyor canim
Busraaras CerenErenAnkarali herkesin farklı oluyor ben 19 haftama kadar istifra etmedim şuan 20+3 10 gündür afedersin sarı su ve sonrasında yediğim kahvaltıyı geri çıkarıyorum öğlen sonra geçiyor ertesi sabah yine aynı korluyırum son ayıma kadar yaşamaktan 🙈
Denizim 10.haftada o deli bulantilar biraz azaldi ama tamamen gecmedi 13 haftadayim sadece aksamlari bulantim oluyor, bende 3.ayda gecer dediler diye cok umitlendim simdi 4.ayin gecmesini bekliyorum insallah gecer hepimizin🙏🏻