Sueryi Arkadaşlar şeker yükleme testim temiz çıkmıştı, ama bebeğimin suyu fazla doktor erken doğum olanilir diyo, bu durumu yaşayan var mı? Yani şekeri olmayan ama suyu yinede fazla olan ne yapmalıyım sizce?
Whitewomen Sueryi Suyum fazlaydı her gttigim doktor suyumun fazla olduğunu söyledi şeker ölçümü yaptım düzenli şekerim çıkmadı tabi hamur işi karbonhidrat çok tuketiyodum kestim. Erken doğum yaparsın dediler, ama 38+1 de normal doğum yaptım çok şükür. Bir sıkıntı olmadı
Gmz-aykt Sueryi benimde aynı karbonhidrat şekerli tatlılar aburcubur bunları kesmek gerekiyormus şeker yükleme testi yaptircam bakalım