Arkadaşlar daha yeni doğum yaptım dün sütğm tam olarak kaynadı sertleşmeye başladı müdahale ettim yumuşattım sağdım bebeğim emdi. Ama bugün aynılarını yapmama rapmen sıcak su falan da dahil yumuşadıpını hissedemyırum. Bebeğimde güçlğ emdi ama yok ya olmadı sütüm kaynıyor resmen. Ne yapabilirim lütfen yardım edin bebeğim aç kalıcak mama vermek zorunda kalıcam. Uçları da malesef yara çok kötğ zaten emzirme sürecim üstüne bide böyle oldu. İnşallah yapmadıpım bi yöntem söylersiniz🙏