milauzulmez2021 Merhaba hanımlar bebeğim şuan 5 günlük göğüs ucum cok büyük bebek tam kavrayamıyor tabi koyu yerleri alamıyor sadece ucunu alıyor ve yara oldu göğüs ucu silikonu kullananlar bi zararını oldumu kilo alıp vermesinde lütfen biri bana yardım etsin 😓
Deletedmom_7156 milauzulmez2021 4 aydır kullanıyorum o kadar memnunum ki bende senin gibiydim emziremedim mama kullandım 2 gün sonra silikonla emmeye başladı ve hayat kurtarıcım oldu ve hiçbir sorun yaşamadım bu güne kadar
Zeynepgl milauzulmez2021 Bizde 7 günlüğüz canım çok bol sütüm geldi ama malesef göğüs ucum çok olmadığı için çok zorlandım hemen göğüs ucu aldık ve hayatımı kurtardı bebeğimi daha bugün tartılar kilo da almış aylarca kullanan insanlar var sütün bol geliyorsa onunla da ne sakıncası olabilir kullan mutlaka ☺️ Sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻
_neslihan_ milauzulmez2021 5 günlük olduk bugüne kadar hep emdi bugün emmedi daha demin eşim gidip aldı ve denedik hemen tuttu rabbim yardım ediyor sütümüz olsun da oda bişey değil artık bebekler hemen damağa gelsin istiyor sağolsun canım kaynanam bugün emzik verdi çocuk mememi emmedi küçük diye ama artık silikon uçla vericem bir iki gün sonra normal vermeye başlarım
suslubocu milauzulmez2021 ben ilk oğlumu uzun süre silikon uçla emzirdim kilosunda bir sıkıntı olmadı
Sgnn milauzulmez2021 benimde çok küçük olduğu için kavrayamadı 1 buçuk aydır kullanıyorum hiç bir zararını görmedim.
Deletedmom_7156 Vera09 belli bi marka değil eşim eczaneye gitti söyledi onlarda vermiş büyük ihtimal bebedor markasıdır şuan hatırlamıyorum ama öyle çok para vermeniz gereken bi ürün değil biz 15-20 TL arası biseye aldik