Cemrelif Buse000 sizin düşünmenizle keşke olsa. Sizin ve bebeğin normal doğuma uygun olması gerekiyor. Tabiki sırf tüp bebek olduğu için sezaryen önerilmesi mantıksız. İnşallah herşey yolunda gider istediğiniz gibi doğum yaparsınız
Oznr Buse000 tüp bebek diye sezeryan onerilmesi kadar sacma bisey olamaz. Hersey uygunsa neden yani. Neymis riskliymis sezeryan riskli degil mi bu mantikla gidilecekse asil normal doğumu önermeleri gerekiyor
Zeynep360 Benim doktorum normal doğumu öneriyor ama ben kararsızım korkuyorum bişey olursa diye 3. DEnemede oldu bizim