ekoglu34 Sedaaad benim ilk gebeligim. 42. Haftaya girmistik kanala bile basini yerleştirmemisti. Gunde 2 saat yuruyordum ona ragmen. Doktorum bi sikinti var kakasini yapacak dedi sezeryanla dogdu.
Ozlemkrsn Sedaaad son 7 benimde bebek aşagida açikligim var 3 cm nerdeyse karnim sertlesiyor ama sanci hissetmiyorum odemliyim bacaklarimda sinir sıkşmasi var belime de vuruyor artik pertim yani 🥺
Yelizz97 Sedaaad yarın tam 40 haftalık oluyorum bugün nişan geldi şu an bel ağrısı var ama o normalde de oluyordu doktor 2 cm açıklık var dedi dün bakalım bekliyorum 🙄
Sedaaad Yelizz97 benim nişan gelmedi ama arada adet sancısı gibi oluyo özellikle geceleri onun dığında yok bişey