cisim123 bende buralarda cok yazdım cok arastırdım ama bebegım doğmak istemedi yapamadım 🤗 39+3 te mecburen epiduralli sezaryen olmak zorunda kaldım.. Epidural için baş agrısı bel agrısı yapar dıyorlar kişiden kişiye degısıyor bence bu durum bide anestezici cok önemli. Ben 17 gunlu önce dogum yaptı ne baş agrım oldu bu zamana kadar ne bel agrısı inşallah bundan sonra da olmaz. Ben nescafe ıctım hastanede bol bol ve cok su ıctım