Ozgesah355 Hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür.. Biraz uzun yazıyorum hakkınızı helal edin benim gibi uzun okumayı sevenlere gelsin madem 😍 Oğlum arden 8 günlük oldu bugun 🙏 Doğumum suyum nişanım hiç bir belirtim yoktu kızlar 40+3 olmuştum doktorumla mesajlaştık artık beklemiceğini riske atmak istemediğini yarın yatış yapıp suni ile bsşlatıcağını söyledi. Bende eşimi aradım izne ayrıl gel diye kalktım son hazırlıklarımı bitirdim çantalarımızı arabamıza koyduk. Burda bi hikayede bayanın kendi doğumunu başlattığı yazıyordu bi içecek hazırlamış tarifi aldım bende yaptım. 1 saatte 2 bardak o tarifi içtim başladım sancılarımı beklemeye. Bunu yapma sebebim ise suni sancıdan çok korkuyor olmamdı kızlar bi şekilde başlasın doğum dedim. İçtim ama 2 3 saat geçti hiç bişey yok hala. Neyse biz hazırlandık son günümüz hem biraz gezelim hemde nst çektiriyorz hergün onu halledelim dedik. Biraz gezdik sonra hastaneye gittik 2 bayan nst deyiz yanımdaki kıvranıyor ağrıdan dedim yazık heralde doğum başladı dayanamıyor bayan.. Ebe geldi bizi çözmeye bana baktı ben dizi izliyorum 😂 dedi sen hissetmiyor musun neyi dedim senin doğumun başlamış görünüyor dedi nasıl yani dedim sancın 100 ün altına hiç düşmemiş 5 dk da bir geliyor dedi yandaki bayana geçti bak dedi bayanın sancısı 30 larda nasıl kıvranıyor inşallah böyle olmazsın dedi gönderdi beni arkamdan doktora haber vermiş ben girdiğim gibi çatala aldılar beni açıklık 1 cm olmuş şimdi git eve sancını evde çek dedi.. Kendi özelde ki doktorumu aradım o da hastaneye geç nst bağlasınlar bebeğin hareketlerinde sorun var dedi gittim nöbetçi doktor bırakmıcam seni açıklık 2 cm bebek iyi görünmüyor dedi. Ben yine kendi doktorumu aradım özge istiyorsan git dedi ben kalktım eve geldim. Duş aldım saçlarımı düzleştirdim oje sürdüm yemek yedim 😂 sonra yattık uyuduk gece 3 gibi ishal oldum kasılmalarımı hissetmeye başladım eşimi kaldırdım gidelim artık ne olur ne olmaz dedim kalktık geldik hastaneye nöbetçi olan doktor sana serum takıcam bebek normal değil dedi tamam dedim serumu taktı benim sancım gitti.. Sabah doktorum geldi yanlış mudahale malesef sancın geri vurmuş suni yapmak zorundayım dedi. Saat 9 gibi suni taktılar ama ben 5 6 cm e kadar bişey hissetmedim kızlar öyle abartı bi durum yok cidden.. 6 dan sonra biraz zorladı ne yalan söyliyim duşa girdim Pilates topunda zıpladım her sancım geldiğinde çömelme yaptım ve hiç yatmadım diyebilirim sanslıyım ki annem eşim ablam görümcelerim kayınvalidem hepsi yanımdaydı hastanede gırgır samata yaptık o benim cidden kafamı dağıttı.. 1 şişe suni yetmedi 1 tane daha bağladılar 8 cm oldu açılmam suyumu patlattılar doktorum dedi özge ıkınman yok mu yok diyorum neyse 9 oldu hala ıkınmam yok sadece sancı dayanılmaz oldu doktor sonda yaptı idrar torbam tamamen boşaldı ıkınman gelirse haber ver dediler tabiki yok doktor çok garip 10 cm açılman var ıkınma yok dedi biz başlatmak zorundayız artık her sancı geldiğinde ıkın dedi kızlar ben ıkınamadım çünkü o his gelmeden olmuyormuş gerçekten çok zor doktorum da benim her ıkınmamda perine masajı yaptı açılmayı kolaylaştırdı en son kafayı gördüm doğumhaneye gidiyoruz diye beni kaldırdılar eşim yanımda herkesi arkamda bıraktım gittik çatala aldılar beni her sancıda ıkındım ama ıkınmayı doğru yapamadığım için bebişim gelemedi.. Ebeler den birisi karnıma bastırmak zorunda kaldı o daha büyük acı gerçekten doktorum özge ya ıkın ya da bebeğin kalp atımı düşüyor burdan sezeryana dönüşümüz yok dedi nst bağlandı kalp atışını duydum gerçekten sorun var kızlar annelik öyle kutsal bişey ki 1 saat ıkındım olmadı da tek ıkınmada çocuk çıktı.. O nasıl bir rahatlama nasıl bir ferahlık anlatamam size.. 5 dikişim var doktorum kesmek zorunda kaldı hissediliyor kesilirken ama inanın o an onun acısına çok takılmıyorsunz çünkü saniyesinde sıcacık bebiş kollarınızda oluyor.. 3895 gr 52 cm 22:32 de bebişim dünyaya geldi çok şükür 🙏
ElifKarata Ozgesah355 rabbm sağlık ve uzun ömürler versin canm şimdi mis kokusunu doya doya cek içine ohh ne güzel . Herdogum hikayesinde bir an kendim yaşıyormuş gibi okuyorm. güzel bir hikaye sağlıkla kavuşmuşsun ☺️
Elos Ozgesah355 sana bebeğin hareketlerinde sorun var, bebek iyi görünmüyor dediler ve sen eve gittin, saçını düzleştirdin oje sürdün öyle mi? Valla cesaretinden dolayı tebrikler ne diyim..
Gizemvencoglu Ozgesah355 Allah analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏼☺️ Darısı başıma 40+2 de kontrolüm var benimde en son 1 cm 1 parmak kadar açıklığım vardı belki benim de doğumum başlar ve böyle güzel geçer inşallah 🙏🏼
Ozgesah355 ElifKarata evet canım bende öyle okuyodum valla çok seviyodum rabbim herkese kolay doğum nasip etsin 🙏
Ozgesah355 Elos bunu söyleyen doktor gecesinde yanlış tedavi uygulayan doktor. Saldırcak post bulamadınız bu mu uygun geldi? Kendi doktorum gayet iyi gidebilirsin dedi 2.nst den sonra bana nöbetçi doktorun ne söylediği çok umrumda olmadı yani. Umarım siz de kendi doktorunuza bu denli güvenirsiniz :)
Ozgesah355 Gizemvencoglu inşallah canım stresli zamanlar son zamanlar allah yardımcın olsun inşallah kendi sancınla doğurmayı nasip etsin 🙏
melisa_serkan Ozgesah355 tarifi bizede verirmisin canim @ElifKarata ile doguramayanlar olarak içelim 😂
Ozgesah355 melisa_serkan hint yağı, badem, soda karıştırıp içiyosun canım doktoruma sormuştum izin verdikten sonra uyguladım sancılarımı getirdi ama yanlış müdahale kurbanı oldum malesef 🤷♀️😂 ama o postu takip ettim bi çok bayan doğurdu o kür sayesinde 😂
Ozgesah355 melisa_serkan yinede sende doktoruna sor canım benimki sorun yok demişti ama belki sana olmaz derler
Ozlmsbr Merhaba Rabbim analı babalı büyüsün inşallah 🤗🤗bizde 40+1deyiz hala bişi yok,heyecan la bekliyoruz.Bu tarif te ölçü nedir?badem i ezicek miyiz ?