Duyguylmz Sinemkocak 16+2 deyim. 66 hamile kaldm. 68,600 suan. İlk gebeliğmdede öyleydi. Ben hamile kalır kalmaz kafadan 2 kg geliyor.☺️
Vicibici Sinemkocak 17.haftaya giricem 3 kilo aldım 😂 2 haftadır almıyorum midem yandığı için bişey yiyemiyorum sanırım ondan
Blossoomm Sinemkocak 17+3 günlük hamileyim ben 56 kiloyla hamile kaldım şu an 52 kiloyum bmeim ilk dönemler çok zor geçti birşey yiyemiyordum yeni yeni yemeye döndüm bakalım bundan sonra alırım diye düşünüyorum kilo ☺️ Cinsiyetleri öğrendiniz mi
Sinemkocak Srdm 16+5 oldum bende hiç kilo almadım mide bulantisi mide yanması da yaşamıyorum ama neden almadim bilmiyorum 😊
fskzkya Sinemkocak 17+3 henuz kilo almadim gerci mide bulantisindan bisey yiyemiyorum yediklerimde geri cikiyo ama olsun yinede insallah cok kilo almayiz hic birimiz 😂😂
OksijenliSu Sinemkocak 17+3′üz. Daha kilo almadım diyebilirim. 😅 Ama sağolsun oğlumdan kalan kilolarım ve göbeğim var.
Blossoomm Sinemkocak ya Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin inşAllah ben de haftaya gideceğim cinsiyet için gittiğimde erken demişti 🤦🏻♀️😁
findiklibadem Sinemkocak 58 ile hamile kldım şuan 18+3 kilom 60 olmuş hatta 60,7 orasını söylemeliyim nerdeyse 3 kilo olacak
Sinemkocak findiklibadem bebişlerimiz sağlıklı olsunlar da kilolari da dogumdan sonra veririz artik ne yapalım 😊