Geçen hafta eşim gece çok rahatsizlandi uyandırdı beni derdini anlatiyo öyle bı afallaiyorum ki anlayamıyorum üç beş kere aynı sorulari sorup durdum sonra ayilinca devam ettim sabah olana kadar uyumadım onunla ilgilendim o uyuyunca uyudum , tekrar uyumak için yatağa girince her gece böyle mi olacak yani diye bı bozuldum 🥴 Yapacağımız çoğu şey kisitlanacak vs düşündükçe evet garipsiyorum zorlanicam falan ama sanırım çocuklarımızın kokusunu alırsak bu düşüncelerin kalmayacağına inanıyorum 🤗🧡 Olabildiğince karnımı sevip oğlumla konuşmaya çalışıyorum ilk kucağıma alıp ilk emzirmemi hayal etmeye çalışıyorum sizde bunları düşünürseniz rahatlarsiniz belki , Allah size bağışlasın yavrunuzu 🌸🙏🏻