Mavistanbul Kubrq bende su fazlalığı var ve doktordan özellikle sezeryan isteyeceğim. Daha konuşmadık. Karın içi basıncım o kadar fazla ki ne nefes alabilirim ne de ıkınabilirim. Doktorum da bunları gözönünde bulundurur mutlaka.