Mrvgk38 29 haftalık ikiz gebeliğe hamileyim ve bu hafta ciğer geliştirici iğne olacağım iğne olduğu halde doğumdan sonra küvezde yatan var mı bebeklerden
mhmmddgc Mrvgk38 Kızım Kalmıştı.. Ama Herkeste Aynı olacak diye bir kural yok. Bebekte Enfeksiyon olabilir, Emmeyebiliyor tek sebebe bağlamak doğru olmaz.27 haftamda vurulmuştum 2 gün 4 doz sonra 34te tek doz yaptırdım 2.sinin saati gelmeden kızım doğmuştu
Ygmrtprk Bende bugün ciğer geliştirici iğne vuruldum doktorum bebeğin kuvezde kalacak dedi sabah dogumum var 35 haftadayiz bizde
Ygmrtprk bebeklerim--- kanımda enfeksiyon çıktı az az da suyum geliyor bebege enfeksiyon geçmeden alalım dedi bebek zaten 6 haftadır iyice yerleşmişti çok sıkıntılıydik bunlar yetmez gibi tansiyonum cikti