Henüz 15+6 su gibi sıvı gelmisti önceden sikmamam gerektiğini biliyodum ellemedim. Az önce sütyen falan çıkardım sadece tişörtle koltuğa oturdum biseyler damliyo içime eşime hatta espiri yaptım içimden sular akiyo sıcaktan vantilatöru aç diye , devam edince açtım bı baktım bembeyaz bildiğin süt akıyor. Korkuyorum daha şimdi böyleyse bebeğim doğunca sütüm kalmazsa diye çünkü emilmeyince süt kesilir ya. Henüz ilk gebeliğim