Aybukeshn İlk 3 ayında folik asit kullanamadım bundan sonra başlamalı mıyım kızlar? 15. haftadan sonra başlamanın faydasını götürmüyüm?
maviiiayyy Aybukeshn kullanmaya fikrim yok ama 4. Aydan itibaren multivitamin kullaniliyor icinde folikte oluyor genelde
Emossk Aybukeshn ben kullanmadım ama şu an kullandığım vitamin hapı ocean mummy içeriğinde var onu kullanabilirsiniz
BeyzaF Aybukeshn ilk 3 ay kullanılıyor folik asit sonra doktor kendi bıraktırıp multivitamin kullanmaya başlatıyor. Siz artık multivitamin kullanabilirsiniz
enbiannee Aybukeshn ilk 3 safece folikasit veriyor doktor 3 ay sonra multivitamine baslatiyorlar onunda icinde folik asit oluyo doktora danis mutlaka multivitamin yazar zaten.
Azra41 Aybukeshn folik asit içeren sebzeler var onları tukettiysen sıkıntı olacağını zannetmiyorum 🥰🤷