Nazlihamis hic korkma suyun belli oranda sıcak olması seni rahatlatiyor sancıları normalinden az cekiyorsun ve bebegin rahatça dünya ya geliyor.bende çok istedim ama maalesef doktorumun olduğu hastanede olmadığı için Vazgeçtim.eğer imkânın varsa ve gittiğin hastanede varsa suda dogum tercih etmeni isterim canım emin ol kii sonrasında çok memnun kalcaksin