Minnosunannesiii Ay çok heyecanlıyım yaaa başıma ne gelcek naısl yapcam Bi yandan da müthiş korku var 1 yaşında da kızım var sizler kaçıncı haftalarda sınız doğumunuz tahmini ne zaman olacak bakalım
Asel2520 Minnosunannesiii benimde 2 yaşında kızım var ikizlere hamileyim 33+4 olduk çok şükür birlikte büyüyecekler biraz zorlanacağız ama olsun sonu güzel sonuçta 😊
Minnosunannesiii Asel2520 evet Bi yandan çok güzel Bi yandan zorlu bir süreç bizi bekliyor cinsiyet nedir canım benim biri kız diğeri göstermiyor ama doktor bana sorarsan oda kız drdi
Minnosunannesiii Asel2520 bana kız dedi canım birine diğeri kendini göstermiyor dedi. Tek mi çift mi belli değil çünkü ben geç öğrendim ikiz olduğunu 4 aylık tı