Merhaba bende 33 +2 yim serklajlıyım ve kasılmam olmasın dıye aylardır ılac kullanıyorum ama bu aralar göbek kısmında ya gobegın hemen alt kısmında bebek kendinimi ittiriyo kasılıyomuyum anlayamıyorum sanıyelik suruyo bazende vakumla rahmım cekılıyomus gıbı oluyor ama belde yada karnımın yukarlsrında yada kasıklarımda pek olmuyo agrı acaba yalancımıdır bunlar anlayamıyorumda cunku bırkerede nstde bıbrek agrısı dıye gıtmıstım hafıf sancı cıkmıstı bşraz tarif edermisiniz