gizemm26 Merhaba hanımlar 2 Haziran günü A101 e gelen bebek ürünlerinde süt sağma makinesi ve kundak havludan alıp memnun kalan var mı aranızda önerdiğiniz ürünler var mı ?
Gastronomanne gizemm26 bende şimdi araştırdım kiwi markaymış trendyoldan yorumlarını okudum herkes çok memnun kalmış diğer süt sağma pompaları çok pahalı bunu almayı düşünüyorum
Tubmavi gizemm26 çalışan bi arkadaşım aldı ondan hiç işe yaramıyor evde duruyor dedi sonra lansinoh aldı 1 yaşında bebeği gala kullanıyor. Çok memnun. Çok kullanacak olanlar iÇin uygun olmayabilir o markanın çok kaliteli olmadığını düşünüyorum.
Sbm050421 gizemm26 havludan ben aldım %100 pamuk güzel duruyor yani henüz bebişim doğmadı kullanmadım ama güzel
gizemm26 berilzumrut511 Anladım teşekkür ederim benim çevremde hiç kullanan olmadı fikir alabileceğim kimse yok fiyatı da uygun ürün iyiyse kaçırmak istemedim açıkçası
gizemm26 Gastronomanne trendyola baktım çekim gücünün zayıf olduğu konusunda olumsuz yorumlar vardı ben de tereddüt ettim o yüzden
gizemm26 TugceOzdemir_ Teşekkür ederim çekim gücü konusunda problem yaşadınız mı beni o konu tereddüt ettirdi de
Tubmavi gizemm26 lansinoh veya avent pahalı ama en iyileri. Ben 2. El alıp denemekte ederim diye düşünüyordum. Arkadaşım da 2. El alacaksan ben göndereyim sana dedi bana da lansinoh gelecek şimdi yakın arkadaşımdan.
Mrv135 gizemm26 Ben ablamdan aldım süt sağma makinesini a101′ e gelen aynı ürün. Ablam memnun kaldı, arkadaşı kullandı o da beğenmiş ben de Eylül’de deniyicem nasipse.