Ben zorunlu oldum seninkinden farklı evde çektiğim akşamdan sabaha kadar olan sancıyı saymıyorum hastanede 26 saat sancı çektim 9santim acilmmayla acil sezeryane alındım neymiş efendim çocuğun boynuna kordon dolanmış boğmaya çalışmış acil sezeryan oldum o yüzden aslinnda stajyerlerin eline düştüm gerçek ebe olsaydo afedersin zorla çıkarırdı neyse kusura bakma derdimle sıktım kısacası bende zorunlu sezeryan oldum 🤧