Hilalgezgin Merhaba🦋 Bende yıllardır troid hastası biriyim ailemde de var annemde ablamda. Ve bende ablamda ameliyat olduk. Ona rağmen ömür boyu İlaç kullanan biriyiz. Ve ablamın çocuğu da oldu şuan 2 yaşında. Bebeğe karşı ilacın asla zararı yok. Asıl ilacını kullanmazsan yan etkisi çok. Anne karnında bebeğin beyin gelişimini olumsuz yönde etkiliyor. Engelli vs doğmasına neden oluyor. Tek yapmanız gereken şey ilacınızı bir gün bile aksatmamak. Ve ilacı kahvaltınızdan yarım saat önce alın. Hiç bir şey yemeyin. Yoksa ilacın asla faydası olmuyor. Bende şu an hamileyim. Ve 150 mg kullanıyorum. Doğal olarak da semiz otu dere otu kırmızı pancar tüketin bunlar çok iyi geliyor. Billur tuz kullanmayın Kaya tuzu kullanın. Bunlara dikkat ederseniz hiç bir sıkıntınız olmaz merak etmeyin☺️ Geçmiş olsun sağlıkla sıhhatle çocuğunuzu kucağınıza alın inşallah🧿🫶🏻