Denizzkizi2002 Hem heyecan hem gerginlik karışık duygular içindeyim. 37+0 olduk sancılarım kesilmiyordu o yüzden sezeryan olacağım. (Normal doğumu çok istiyordum). Umarım bebeğim kuvöze alınmaz. Dualarınızı bekliyorum 🙏
gulsuayan Denizzkizi2002 canım korkma 37 erken bir hafta degil kuvöze almazlar Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏼
Ayda123 Denizzkizi2002 korkma Allah kolaylığını veriyo canım sağlıkla doğsun inşallah bende ilk bebeğim sezeryan doğum sonrası 1 gün sonra çıktık bebeğimle inşallah sende öyle olursun Allah yardımcın olsun 🌸
Selencnbz Denizzkizi2002 allah yardımcın olsun. Sağ salim sağlıkla gelsin inşallah. Hiç merak etme sağ salim sağlıkla doğacak 🙏🏼.