Sinemiss Merhabalar☺️ Ankara da hangi hastanede detaylı ultrason yaptırdınız fiyatı ne kadardı? Memnun kaldınız mı?
Nida05 Ben özkaya tıp merkezinde yaptırdım 400 tl fiyat ödedim ama değer 😉 normal takibim devlet hastanesinde yapılıyor ama bırak ultrasondan çıktı alıp elime vermeyi bebeğin şu kadar olmuş gelişimi şöyle diye bile demiyorlar. Biraz bütçemizi sarstı ama oğlumu gördüm, dil çıkardı bize, sağlığının yerinde olduğunu gelişiminin gayet güzel olduğunu öğrendim içim rahat etti 😊 gerisi de teferruattı benim için zaten
Sinemiss Nida05 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah☺️ Kafamda bi yer var benimde buradan bilgi alıp ona göre hareket edeceğim