Kızlar 9+5 hafdayız kasık ve bel ağrılarım oluyo sizin de oldu mu olduysa ne zaman geçti
11+0 haftalığız hala kasık ve bel ağrım oluyor 🤷🏻♀️
Hiç geçmez😂 fedakarlık şimdiden başlıyor magnezyum içiyorum yine fayda yok