Sahiner benimde 20 gunum var daha. Benimde sancilarim cok oluyor ama doktorum acilmam var mi diye hic Bakmadi🤭
Sizin gibi ekstra bir sey yapmiyorum acikcasi ne zaman gelirse diye beklemedeyim 😃sizce biraz daha bizinle kalsa bebisler iyi olmaz mi 😃 20 gun daha coook var 😃