Elfidam Temmuz ayında doğacak bebişe, hastane çıkışı olarak üstüne giydirilecek çıtçıtlı zıbın mı yoksa tişört tarzında çıtçıtı olmayan bir üst kıyafet mi uygun olur.
Melekebbr Elfidam zıbın her zaman kurtarıcı yeni doğan bebeğe külot giydirmediğimiz için bezi kavraması ve kullanım açısından tabikide zıbın