Slm kızlar bulunduğum yerde özel hastane yok devlette sıra asla yok. Aile hekimine gittim. Cuma 442 betahcg çıkmıştı bugün 697 . Doktor 1000 i kesin gecmeliydi niye böyle dış gebelik deyip durdu. Moral motivasyon yerlerde. Benim gibi birsey yaşayan var mı? Özele çalistigim için kese oluşsun falan öyle giderim diye düşünüyordum. Yarın gideceğim rapor alıp ama nasıl sabah olacak bilmiyorum. . .